Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση επιστημόνων στην επιστήμη της Πληροφορικής και η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που σχετίζονται με ιδιαίτερους κλάδους εφαρμογών στο πεδίο της πληροφορικής, όπως τα υπολογιστικά συστήματα, τα συστήματα αποφάσεων, η επεξεργασία σήματος, τα υπολογιστικά μαθηματικά και η τηλεματική.
ΠΛΗ 10 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να γνωρίσει ο φοιτητής/τρια θεμελιώδεις αρχές της Επιστήμης της Πληροφορικής και της διαχείρισης πληροφοριών, να αποκτήσει βασικές γνώσεις για αλγόριθμους επίλυσης προβλημάτων, τεχνικές, εργαλεία και γλώσσες δομημένου προγραμματισμού, καθώς και αρχές ανάπτυξης προγραμμάτων. Επίσης, σκοπός είναι να αποκτήσει γνώσεις στην χρήση απλών και σύνθετων δομών δεδομένων και στη διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, ΄΄ωστε να καταστεί ικανός να ακολουθήσει την εξελικτική πορεία της τεχνολογίας, της Πληροφορικής και των εφαρμογών τους στο παρόν και στο μέλλον.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 11 ΑΡΧΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές/τριες την Πληροφορική ως μία εφαρμοσμένη επιστήμη της μηχανικής, η οποία παρέχει ένα σύνολο τεκμηριωμένων αρχών, μεθοδολογιών και τεχνικών, με τη βοήθεια των οποίων μπορεί κανείς να αναπτύξει ποιοτικά προϊόντα λογισμικού. Οι φοιτητές/ τριες θα εκπαιδευθούν αρχικά στις βασικές αρχές και έννοιες της Τεχνολογίας Λογισμικού, πριν μελετήσουν ειδικότερα ζητήματα και περιοχές εφαρμογής των μεθοδολογιών που αυτή περιλαμβάνει.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 12 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η απόκτηση της αναγκαίας ικανότητας να κατανοήσει, ερμηνεύσει και περιγράψει βασικές έννοιες και να επιλύσει πολλά προβλήματα της Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 20 ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να διδαχθεί ο φοιτητής/ τρια κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών που είναι απολύτως απαραίτητα στη θεμελίωση της επιστήμης της Πληροφορικής. Η θεματική ενότητα περιλαμβάνει τη "Μαθηματική Λογική", που είναι το βασικό εργαλείο αυστηρής συμπερασματολογίας και θεμελίωσης της Πληροφορικής. Περιλαμβάνει επίσης και κλασικά κεφάλαια Διακριτών Μαθηματικών, τα οποία σε αντίθεση με τα συνεχή Μαθηματικά επιβάλλουν ιδιαίτερο τρόπο σκέψης πολύ κοντά στις απαιτήσεις της Πληροφορικής.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 21 ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η εισαγωγή του φοιτητή στο υλικό (hardware) των υπολογιστικών συστημάτων. Συγκεκριμένα, αρχίζοντας από τις βασικές έννοιες της δυαδικής λογικής και των λογικών κυκλωμάτων γνωρίζουμε τις θεμελιώδεις δομικές μονάδες των ψηφιακών συστημάτων. Μαθαίνουμε να αναλύουμε και να σχεδιάζουμε τόσο συνδυαστικά όσο και ακολουθιακά κυκλώματα. Τα κυκλώματα αυτά αποτελούν τα βασικά δομικά στοιχεία κάθε υπολογιστικού συστήματος, την αρχιτεκτονική των οποίων συναντούμε αμέσως μετά.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 22 ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να γνωρίσει ο φοιτητής τις διαφορετικές τεχνικές δικτύωσης των υπολογιστών, καθώς και τα μέσα και τους τρόπους επικοινωνίας και μετάδοσης της πληροφορίας. Ο φοιτητής θα γνωρίσει αρχικά τα τα φυσικά μέσα μετάδοσης και τις μεθόδους μετάδοσης του σήματος μέσα από αυτά. Στη συνέχεια, θα εισαχθεί στις έννοιες των δικτύων των υπολογιστών, στα πρωτόκολλα και στις αρχιτεκτονικές τους . Τέλος, θα ασχοληθεί σε βάθος με τη θεωρία της πληροφορίας και της κωδικοποίησής της, θέματα απαραίτητα για την αποδοτική και ασφαλή μετάδοση δεδομένων.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 23 ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές εννοιολογικές και τεχνολογικές εκδοχές των υπηρεσιών τηλεματικής και διαδικτύων, καθώς και η ενίσχυση του προβληματισμού αναφορικά με τις ψυχοκοινωνιολογικές προεκτάσεις των παραπάνω υπηρεσιών. Απώτερος στόχος του εγχειρήματος είναι η συγκρότηση πυρήνων ευαισθητοποιημένων και κριτικών πολιτών στον κυβερνοχώρο, η ανάδειξη του εύρους των διαθέσιμων τεχνολογικών επιλογών και η τοποθέτηση αυτών στα πλαίσια των προτεινόμενων κυρίαρχων αλλά και εναλλακτικών κοινωνικών, ιστορικών και οικονομικών εκδοχών για την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 24 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές έννοιες, εργαλεία και διαδικασίες που σχετίζονται με τη Σχεδίαση Λογισμικού.Επιμέρους στόχοι είναι να γνωρίσουν έννοιες σχετικές με μεταγλωττιστές και διερμηνευτές, να μπορέσουν να κατασκευάσουν βασικά τμήματα ενός μεταγλωττιστή , να εξοικειωθούν με την αντικειμενοστραφή τεχνολογία και ανάλυση λογισμικού , να εισαχθούν στις βασικές έννοιες των εργαλείων ανάπτυξης λογισμικού , να εκτεθούν στις βασικές έννοιες της διοίκησης σχηματισμών λογισμικού και της διασφάλισης ποιότητας λογισμικού και να μυηθούν στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό μαθαίνοντας παράλληλα τη γλώσσα προγραμματισμού Java.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 30 ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι ο εξής, όπως όλες οι επιστήμες, έτσι και η επιστήμη των υπολογιστών έχει τα δικά της βασικά ερωτήματα όπως: Τι είναι αλγόριθμος, ποια προβλήματα είναι δυνατόν να λυθούν με υπολογιστές , πότε ένας αλγόριθμος είναι πρακτικά υλοποιήσιμος. Σκοπός λοιπόν της θεματικής ενότητας είναι να μάθουν οι φοιτητές τις απαντήσεις στα βασικά αυτά ερωτήματα. Οι απαντήσεις αυτές αποτελούν την κομψή και βασική θεμελίωση της επιστήμης υπολογιστών.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 31 ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο φοιτητής θα μπορεί :
- Να δρομολογεί τη διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος με την εκλογή της κατάλληλης αναπαράστασης για τον χώρο καταστάσεων και να εφαρμόζει τους βασικούς αλγόριθμους αναζήτησης.
- Να αναπαριστά γνώση χρησιμοποιώντας κατηγορηματική λογική και να μετασχηματίζει τη γνώση αυτή με τρόπο που να επιδέχεται συμπερασματολογία μέσω αναγωγής.
- Να επιλέγει πειραματικά την κατάλληλη αρχιτεκτονική ενός νευρωνικού δικτύου για την επίλυση ενός προβλήματος ταξινόμησης ή πρόβλεψης.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 32 ΓΡΑΜΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να δώσει γνώσεις και τεχνικές για τη λήψη αποφάσεων. Εστιάζει στη Μοντελοποίηση Συνεχών και Διακριτών Συστημάτων και στην προσομοίωση, στην ανάπτυξη μαθηματικών μοντέλων και στην σχεδίαση αλγοριθμικών τεχνικών επίλυσής τους, όπως η μέθοδος simplex και η μέθοδος των ελλειψοειδών.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 35 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του συγκεκριμένου μαθήματος οι φοιτητές :
- Θα γνωρίζουν τη βασική ορολογία της επιστημονικής αυτής περιοχής
- Θα γνωρίζουν τα βασικά θέματα Ασφάλειας Λειτουργικών Συστημάτων
- Θα μπορούν να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τεχνικές ελέγχου προσπέλασης
- Θα γνωρίζουν βασικά νομικά θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 36 ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Με την επιτυχχή ολοκλήρωση του γνωστικού αντικειμένου των γενικών γνώσεων δικτύων, οι φοιτητές:
- Θα γνωρίζουν τα πρωτόκολλα δικτύων και επικοινωνίας IP και TCP
- Θα γνωρίζουν τα δίκτυα Ethernet και τις δομικές αρχές λειτουργίας, τη διασύνδεση δικτύων με μεταγωγείς και δρομολογητές.
- Θα μπορούν να αναλύσουν το IP πακέτο
- Θα κατανοούν τα πρωτόκολλα IPv6 και IPsec
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 37 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η μελέτη των ζητημάτων ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Τα βασικά σημεία στα οποία εστιάζει η ύλη της θεματικής ενότητας είναι: η διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή, οι θεωρίες μάθησης, το εκπαιδευτικό λογισμικό, τα ανοικτά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, η θέση της πληροφορικής στην εκπαίδευση, η διδακτική της πληροφορικής.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 40 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι οι φοιτητές να είναι σε θέση
- Να αναλύσουν ένα σύνθετο πρόβλημα εντοπίζοντας τις βασικές γνώσεις και εργαλεία που απαιτεί η επίλυσή του.
- Να πραγματοποιήσουν , αξιολογήσουν και βελτιώσουν τη λύση του προβλήματος.
- Να συγγράψουν μία περιεκτική διατριβή στην οποία θα αναλύονται το πρόβλημα, η μεθοδολογία και το αποτέλεσμα της εργασίας τους.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 42 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι να εξειδικεύσει τους φοιτητές σε θέματα Software Engineering ( Τεχνολογία Λογισμικού). Κατά κάποιον τρόπο, αποτελεί συνέχεια της θεματικής ενότητας ΠΛΗ 11 και σε μικρότερο βαθμό της θεματικής ενότητας ΠΛΗ 24 μιας και η συνέχεια αφορά μόνο στο βιβλίο με τίτλο <<Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ>>.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 44 ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ
Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι ολοκληρώνοντάς την ο φοιτητής να είναι σε θέση
- Να κατανοεί τις βασικές έννοιες σημάτων και συστημάτων, του μετασχηματισμού Fourier, των μετασχηματισμών Laplace και z, της συνέλιξης, της δειγματοληψίας, της απόκρισης συχνότητας και των ψηφιακών φίλτρων μονοδιάστατων σημάτων και εικόνων.
- Να εφαρμόζει τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας εικόνας, όπως βελτίωση, κατάτμηση και περιγραφή της, όπως αυτές υιοθετούνται σε συστήματα.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.
ΠΛΗ 47 ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση της θεματικής ενότητας ο φοιτητής θα μπορει:
- Να αναλύει τον τρόπο λειτουργίας κατανεμημένων συστημάτων
- Να σχεδιάζει και να υλοποιεί παράλληλες εφαρμογές σε Java χρησιμοποιώντας νήματα.
- Να αναλύει τον τρόπο λειτουργίας σύγχρονων λειτουργικών συστημάτων και συστημάτων βάσεων δεδομένων.
Να σχεδιάζει και να υλοποιεί κατανεμημένες εφαρμογές χρησιμοποιώντας τη μηχανή Spark και τη γλώσσα Scala.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων(4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ΘΕ κατά 70%.